V posledním kvartálu roku 2024 jsme aplikovali speciální polyuretanovou stěrku certifikovanou na asfaltové podklady. Po první návštěvě jsem byl při pohledu na rozsekanou podlahu trochu skeptický, nicméně se nám podařilo dát povrch do stavu, kdy je investor naprosto nadšený, kdy takový výsledek ani neočekával.

Realizované projekty
Reference
Jako bývalý projektový manažer a technik mám za sebou plno projektů, zde malá ukázka toho, co všechno děláme.
Na přelomu září a října jsme zahájili aplikaci epoxidové antistatické podlahy v lakovně letadel, která se kompletně renovovala. I přes značné komplikace na stavbě se nám podařilo zakázku zrealizovat v požadované kvalitě, zejména funkčnosti antistatického systému.
ZŠ Jablonné v Podještědí, 1. etapa - 452 m2
Nedávno jsme dokončili 1. etapu krásného projektu v Jablonném v Podještědí, kde jsme aplikovali systém přímo na dlažbu. I přesto, že jsme nakonec měli na realizaci méně času, byly zde určité zádrhele, co do slíbené přípravy podkladu od stavby, nakonec se vše celkem rozumně zvládlo. Některé úkony bychom si příště asi raději připravili sami - zejména...
Celozávodní odstávka ve fabrice Toyoty je vždy náročná. Trvá obvykle 14 dní a je nutné stihnout maximum prací. V tomto případě jsme řešili 2 plochy, které bylo nutné zrenovovat. Byly zde použity odstíny RAL 7035 a 7032. V jednom případě bylo nutné odstranit původní souvrství vč. nesoudržné stěrky a nivelační hmoty. Práce zabraly celkem 5 dní a ku...
KOITO Žatec, dílny 100 m2
V Žateckém Koitu jsme měli tu možnost obnovovat epoxidové povrchy. Práce probíhala ve dvou po sobě jdoucích etapách, kdy se vždy vyklidila jedna dílna, přestěhovala se a následně na to se renovovala další část. Práce nám zde zabraly celkem 7 dní a byla zde použita krásná brčálová zelená v RAL 6002.
Po úspěčeném dokončení objektu A jsme na přelomu jara a léta začali realizaci i vedlejšího objektu B. Realizace se trochu táhla vzhledem k nepřipravenosti stavby, navíc začala být horka, která nemá jakýkoliv systém na bázi polyuretanu a epoxidu příliš rád.
Škoda Auto Kvasiny - ocelová podlaha lakovny s polyuretanovým nátěrovým systémem - 160 m2
Je to trochu žinantní takto říct, ale do téhle akce jsme šli trochu s obavami, co z toho vzejde.. Technologicky vzato - byl to celkem náročný projekt na zvolení materiálů a toho, jak se k problematice postavit. Jednalo se o cca. 160 m2 plochy z ocelových plátů, které vzájemně i jako celek neustále dilatují. Zprvu jsme řešili očištění podlahy...
Projekt menšího rázu, ovšem o to hezčí, protože jsme dělali pro klienta povrch z plného chipsu. Byť podklad nebyl ideální, co do kvality a rovinnosti, udělali jsme maximum pro to, abychom stabilizovali pod finální povrchovou úpravu. Klient si zvolil kombinaci černo - bílého chipsu se zamatováním, aby to bylo příjemné i při otevření garážových vrat....
Navazujeme na předešlou maličkou etapu, kde jsme pro výrobní podnik Pokov s.r.o. renovovali vstupní chodbu. Nyní jsme pokračovali renovací podlahy ve výrobních prostorách. Investor si zvolil litou epoxidovou stěrku v barevném odstínu RAL 7035. Plochu 160 m2 jsme "sfoukli" během 3 dní, a to včetně sešití trhlin a zatmelení defektů. Vypadá to, že si...
Toyota Kolín je náš pravidelný zákazník, který tentokrát žádal renovaci podlahy v koridoru lakovny. A jelikož zde probíhala odstávka, byly práce provedeny v krátkém termínu tak, aby po nás mohla fungovat i další řemesla. Jak se nám to vyvedlo, můžete vidět níže. Plocha byla malá, cca. 35m2, nicméně zhotoveno během 2 dnů v požadované kvalitě... a to...